Renault talk #1: Nouvelle Vague, бренд Renault знову заявляє про свої амбіції
Булонь-Біянкур - 6 травня 2021 року. Сьогодні Лука де Мео і команда бренду Renault поділилися своїм баченням бренду: це лідерство в переході на альтернативні джерела енергії, передові позиції в сфері сучасних технологій і послуг, більш стійка і відповідальна стратегія роботи.
По-справжньому народний бренд Renault входить в нову епоху, щоб принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння.
Nouvelle Vague перетворить Renault в бренд IT-рішень, послуг і чистої енергії за рахунок розробки більш ефективних автомобілів для повсякденного використання і більш стійких рішень мобільності. Це повністю відповідає внутрішньому світовідчуттю компанії, яка йшла в ногу з часом протягом усього 20 століття, розробляючи інноваційні, виключно сучасні автомобілі на кожному етапі свого розвитку. У 2021 році Renault ще активніше прагне відповідати очікуванням ринку, представляючи безвуглецеві, безпечні і масштабовані рішення мобільності, відповідні актуальним потребами клієнтів.
- Renault стане лідером галузі по переходу на альтернативні джерела енергії і до 2030 року перетвориться в найекологічніший бренд Європи - 9 з 10 наших автомобілів у продажі будуть електрифікованими.
- Renault очолить розробку технологій і послуг і стане формувати майбутнє міської мобільності, в першу чергу, в рамках екосистеми Software Republique. Більше 2000 інженерів з п'яти найбільших компаній галузі об'єднають свій досвід в сфері кібербезпеки, штучного інтелекту, обробки даних, програмного забезпечення і мікроелектроніки для створення готових транспортних рішень для міст і суспільства.
- Renault Re-Factory, перший центр циркулярної економіки в Європі, стане великим кроком у напрямку до більш стійкої і відповідальної моделі бізнесу - тут буде перероблятися і відновлюватися до 120 000 автомобілів (включаючи електромобілі) на рік. У нових акумуляторах буде використовуватися до 80% перероблених матеріалів. До 2030 року Renault стане провідним світовим автовиробником за часткою перероблених матеріалів в нових автомобілях.
- Renault переносить концепцію voitures à vivre («автомобіль для життя») в більш високі ринкові сегменти: до 2025 року в C- і D-сегментах буде випущено сім електрифікованих моделей. Почне комерційний «наступ» Arkana. Megane E-TECH Electric нового покоління, в якому втілюється майбутнє підключених повністю електричних автомобілів, також вийде на ринок в найближчому майбутньому. Нарешті, подальший розвиток технології E-TECH Hybrid забезпечить кращі характеристики за економічністю і ходовою динамікою для майбутніх моделей C- і D-сегментів.
Маючи за плечима понад 10 років досвіду і майже 400 000 проданих автомобілів, бренд Renault є лідером європейського ринку електромобілів. Завдяки своїм компетенцій у сфері електричного транспорту бренд Renault розширив лінійку електрифікованих автомобілів, включивши в неї гібридні версії та гібридні версії, що підзаряджаються, своїх головних моделей на ринку.
Скориставшись своїм досвідом у Формулі-1, Renault розробила унікальну модульну гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. Вона лежить в основі гібридних моделей і гібридних моделей, що підзаряджаються, та пропонує кращу енергоефективність, максимальне задоволення від водіння і скорочення викидів CO2 і витрати палива.
У 2020 році ця революційна технологія була реалізована в трьох ключових автомобілях бренду, що дозволило познайомитися з можливостями електромобілів практично всім бажаючим:
- Clio E-TECH Hybrid,
- Captur E-TECH Plug-in Hybrid,
- Megane Wagon E-TECH Plug-in Hybrid.
У 2021 році на ринок вийшли Arkana та Captur E-TECH Hybrid, а також Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid. Таким чином, у бренда Renault тепер є лінійка електрифікованих автомобілів з шести моделей гібридних і гібридних, що підзаряджаються, з технологією E-TECH.
Жиль ле Борнь, виконавчий віце-президент Renault Group з інженерних розробок, підтвердив, що бренд готується представити гібридні версії E-TECH і в майбутніх поколіннях своїх моделей.
Зокрема, в сегменті C-SUV, з'явиться новий 1,2-літровий 3-циліндровий двигун, який у поєднанні з електромотором складе силову установку для гібридної моделі потужністю в 200 к.с. у 2022 році, а в 2024 році його 240-сильна версія буде представлена для повнопривідного гібрида.
Фабріс Камболів, віце-президент Renault з продажів та операційної діяльності, знову підтвердив комерційні пріоритети бренду:
- «зелений наступ» як спосіб підвищити продажі електричної лінійки і розвиток технології E-TECH: в Європі 25% всіх продажів Renault доводиться на електрифіковані моделі, а 30% Clio у Франції продаються в гібридній версії;
- продукти: прискорене оновлення продуктової лінійки в Європі і за кордоном та відновлення ринкової частки в C-сегменті;
- спочатку прибуток - потім обсяги: зосередження зусиль на ефективності продажів і ціновому позиціонуванні.
Renault пишається своїм французьким корінням, але разом з тим є і міжнародним брендом. Модель за моделлю і ринок за ринком бренд Renault перебудовує свою бізнес-модель. Кінцева мета - підвищення прибутковості від продажів автомобілів та підготовка покоління нових продуктів для завоювання нових ринків.
За кордоном бренд Renault інвестує в традиційно перспективні для себе ринки, де у нього сильні позиції: Бразилія, Росія, Туреччина та Індія, намагаючись при цьому контролювати ризики.
У Європі Renault і раніше, покладається на свої ключові ринки - Францію, Іспанію, Італію, Німеччину і Великобританію - представляючи ще більш цікаву лінійку і чітку стратегію розвитку: це використання технології E-TECH для завоювання лідерства на ринку електрифікованого транспорту та підвищення ринкової частки в C-сегменті і в сегменті комерційних автомобілів.
На крилах нової епохи Nouvelle Vague бренд Renault досягає результату і рухається вперед.