Renault talk #1: Nouvelle Vague, бренд Renault знову заявляє про свої амбіції

Булонь-Біянкур - 6 травня 2021 року. Сьогодні Лука де Мео і команда бренду Renault поділилися своїм баченням бренду: це лідерство в переході на альтернативні джерела енергії, передові позиції в сфері сучасних технологій і послуг, більш стійка і відповідальна стратегія роботи.

Nouvelle Vague: електричний, технологічний та екологічний транспорт

По-справжньому народний бренд Renault входить в нову епоху, щоб принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння.

Nouvelle Vague перетворить Renault в бренд IT-рішень, послуг і чистої енергії за рахунок розробки більш ефективних автомобілів для повсякденного використання і більш стійких рішень мобільності. Це повністю відповідає внутрішньому світовідчуттю компанії, яка йшла в ногу з часом протягом усього 20 століття, розробляючи інноваційні, виключно сучасні автомобілі на кожному етапі свого розвитку. У 2021 році Renault ще активніше прагне відповідати очікуванням ринку, представляючи безвуглецеві, безпечні і масштабовані рішення мобільності, відповідні актуальним потребами клієнтів.

На першій конференції Renault Talk Лука де Мео ще раз підтвердив напрямок розвитку бренду
На першій конференції Renault Talk Лука де Мео ще раз підтвердив напрямок розвитку бренду

  • Renault стане лідером галузі по переходу на альтернативні джерела енергії і до 2030 року перетвориться в найекологічніший бренд Європи - 9 з 10 наших автомобілів у продажі будуть електрифікованими.
  • Renault очолить розробку технологій і послуг і стане формувати майбутнє міської мобільності, в першу чергу, в рамках екосистеми Software Republique. Більше 2000 інженерів з п'яти найбільших компаній галузі об'єднають свій досвід в сфері кібербезпеки, штучного інтелекту, обробки даних, програмного забезпечення і мікроелектроніки для створення готових транспортних рішень для міст і суспільства.
  • Renault Re-Factory, перший центр циркулярної економіки в Європі, стане великим кроком у напрямку до більш стійкої і відповідальної моделі бізнесу - тут буде перероблятися і відновлюватися до 120 000 автомобілів (включаючи електромобілі) на рік. У нових акумуляторах буде використовуватися до 80% перероблених матеріалів. До 2030 року Renault стане провідним світовим автовиробником за часткою перероблених матеріалів в нових автомобілях.
  • Renault переносить концепцію voitures à vivre («автомобіль для життя») в більш високі ринкові сегменти: до 2025 року в C- і D-сегментах буде випущено сім електрифікованих моделей. Почне комерційний «наступ» Arkana. Megane E-TECH Electric нового покоління, в якому втілюється майбутнє підключених повністю електричних автомобілів, також вийде на ринок в найближчому майбутньому. Нарешті, подальший розвиток технології E-TECH Hybrid забезпечить кращі характеристики за економічністю і ходовою динамікою для майбутніх моделей C- і D-сегментів.

Нова епоха — новий логотип
Нова епоха — новий логотип
Протягом усієї своєї історії бренд Renault регулярно міняв візуальний стиль. Однак одна річ залишалася незмінною з 1925 року: моментально впізнаваний ромб Renault, який перетворився на справжній символ бренду. Остання його версія з'явилася в 1992 році і, незважаючи на оновлення в 2015 році, вже стала застарівати. Оскільки бренд активно працює на міжнародному ринку і в різних сферах, недавно був представлений більш сучасний і динамічний логотип, який служить нашій головній меті: показати бренд Renault якомога ближчим до людей і їх цінностям. Новий логотип з лаконічним дизайном без типограм і підписів має розімкнуту геометрію, яка відображає відкритість і прозорість бренду. У розробці логотипу брали участь консультанти Landor & Fitch. З наступного року новий ромб почне з'являтися на всіх автомобілях Renault і в нашій дилерській мережі, а до 2024 року він буде використовуватися у всій лінійці Renault. Жиль Відаль, директор з дизайну бренду Renault, показав зображення логотипу в тому вигляді, в якому він з'явиться на задніх дверях нового Megane E-TECH Electric при виході на ринок в 2022 році. Жиль Відаль також представив нові візуальні рішення для інтер'єру, які роблять перебування всередині автомобіля ще більш комфортним: сучасні бортові системи і кращі в своєму класі екрани; збільшений простір і число місць для розміщення речей; оновлені лінії, поверхні та матеріали, що відображають настання нової епохи.
Нове вираження бренда
Нове вираження бренда
За словами Арно Беллоні, віце-президента з міжнародного маркетингу бренду Renault, епоха Nouvelle Vague також втілюється в рекламі бренду. Вона насичена творчими ідеями і сучасними рішеннями та включає ряд найбільш пам'ятних моментів, пов'язаних з брендом: Renault Fuego, кавер-версії класичних хітів, таких як Johnny & Mary, або велоджерсі Renault-Gitane, що з'явилася в нещодавній рекламі Captur E-TECH Hybrid. Новий стиль бренду вже став основою рекламних кампаній і комунікації Renault. А в наступному місяці відповідно до нього оновляться веб-сайти бренду.
alt
Гібридна технологія E-TECH

Маючи за плечима понад 10 років досвіду і майже 400 000 проданих автомобілів, бренд Renault є лідером європейського ринку електромобілів. Завдяки своїм компетенцій у сфері електричного транспорту бренд Renault розширив лінійку електрифікованих автомобілів, включивши в неї гібридні версії та гібридні версії, що підзаряджаються, своїх головних моделей на ринку.

Скориставшись своїм досвідом у Формулі-1, Renault розробила унікальну модульну гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. Вона лежить в основі гібридних моделей і гібридних моделей, що підзаряджаються, та пропонує кращу енергоефективність, максимальне задоволення від водіння і скорочення викидів CO2 і витрати палива.

У 2020 році ця революційна технологія була реалізована в трьох ключових автомобілях бренду, що дозволило познайомитися з можливостями електромобілів практично всім бажаючим:

  • Clio E-TECH Hybrid,
  • Captur E-TECH Plug-in Hybrid,
  • Megane Wagon E-TECH Plug-in Hybrid.

У 2021 році на ринок вийшли Arkana та Captur E-TECH Hybrid, а також Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid. Таким чином, у бренда Renault тепер є лінійка електрифікованих автомобілів з шести моделей гібридних і гібридних, що підзаряджаються, з технологією E-TECH.

Жиль ле Борнь, виконавчий віце-президент Renault Group з інженерних розробок, підтвердив, що бренд готується представити гібридні версії E-TECH і в майбутніх поколіннях своїх моделей.

Зокрема, в сегменті C-SUV, з'явиться новий 1,2-літровий 3-циліндровий двигун, який у поєднанні з електромотором складе силову установку для гібридної моделі потужністю в 200 к.с. у 2022 році, а в 2024 році його 240-сильна версія буде представлена ​​для повнопривідного гібрида.

Новий ARKANA: спортивний, гібридний та просторий
Новий ARKANA: спортивний, гібридний та просторий
Завдяки унікальній повністю гібридній платформі Arkana руйнує ринкові стереотипи і голосно заявляє про свої амбіції в глобальному C-сегменті. Перший купе-кросовер в масовому сегменті поєднує задоволення від водіння, комфорт і просторий салон. Яскрава індивідуальність та оригінальний стиль доповнені повністю гібридною силовою установкою, що робить його не схожим ні на один інший автомобіль в цьому сегменті: з одного боку, двигуни TCe 140 і TCe 160 с мікрогібридною підсистемою на 12 В, що забезпечують паливну економічність і задоволення від водіння, з іншого боку, установка E-TECH Hybrid потужністю 145 к.с., яка здатна працювати в повністю електричному режимі до 80% часу при русі по міських дорогах, скорочуючи витрату палива майже на 40% в порівнянні з бензиновим двигуном в міському циклі. Новий Renault Arkana E-TECH Hybrid був схвально прийнятий клієнтами, в травні на нього було отримано понад 6000 замовлень в Європі, а в широкому продажі він з'явиться в червні.
Новий KANGOO: елегантний і просторий багатоцільовий автомобіль
Новий KANGOO: елегантний і просторий багатоцільовий автомобіль
Kangoo, який став справжньою класикою з моменту свого виходу в 1997 році, повертається. У новому Kangoo поєднується елегантність, просторий салон і технологічність. Цей міцний, але динамічний багатоцільовий автомобіль володіє максимально можливої ​​місткістю з трьома повнорозмірними сидіннями на задньому ряду та пропонує безліч відсіків для розміщення речей загальним обсягом 49 л. Його величезний багажник має об’єм від 775 л до 3500 л з прибраними сидіннями другого ряду. У стандартний комплект обладнання входять чотирнадцять нових систем допомоги водієві, що забезпечує найкращий рівень безпеки. Новий Kangoo буде доступний у версіях з 5 і 7 сидіннями. А з 2022 року новий Kangoo з'явиться і у вигляді повністю електричної моделі E-TECH.
alt
Прибуток понад усе

Фабріс Камболів, віце-президент Renault з продажів та операційної діяльності, знову підтвердив комерційні пріоритети бренду:

  • «зелений наступ» як спосіб підвищити продажі електричної лінійки і розвиток технології E-TECH: в Європі 25% всіх продажів Renault доводиться на електрифіковані моделі, а 30% Clio у Франції продаються в гібридній версії;
  • продукти: прискорене оновлення продуктової лінійки в Європі і за кордоном та відновлення ринкової частки в C-сегменті;
  • спочатку прибуток - потім обсяги: зосередження зусиль на ефективності продажів і ціновому позиціонуванні.

Renault пишається своїм французьким корінням, але разом з тим є і міжнародним брендом. Модель за моделлю і ринок за ринком бренд Renault перебудовує свою бізнес-модель. Кінцева мета - підвищення прибутковості від продажів автомобілів та підготовка покоління нових продуктів для завоювання нових ринків.

За кордоном бренд Renault інвестує в традиційно перспективні для себе ринки, де у нього сильні позиції: Бразилія, Росія, Туреччина та Індія, намагаючись при цьому контролювати ризики.

У Європі Renault і раніше, покладається на свої ключові ринки - Францію, Іспанію, Італію, Німеччину і Великобританію - представляючи ще більш цікаву лінійку і чітку стратегію розвитку: це використання технології E-TECH для завоювання лідерства на ринку електрифікованого транспорту та підвищення ринкової частки в C-сегменті і в сегменті комерційних автомобілів.

На крилах нової епохи Nouvelle Vague бренд Renault досягає результату і рухається вперед.