Ролан-Гаррос 2023, Бренд Renault приєднується до турніру
Renault є преміум-партнером Відкритого чемпіонату Франції з 2022 року

Для цьогорічного турніру прототип Renault 5 був оснащений матово-білим кольором "металік" - першим у спеціальній серії Roland-Garros, присвяченій майбутньому повністю електричному автомобілю Renault 5.

Для перевезення гравців та офіційних осіб Renault надає парк зі 185 автомобілів, включаючи 90 електричних Mégane E-Tech, 30 повних гібридних Austral E-Tech та 20 нових гібридних Espace E-Tech, які будуть обслуговувати гравців та офіційних осіб.

Вболівальники та гості також зможуть подорожувати на трьох повністю електричних модернізованих автомобілях Twingo, які отримали новий вигляд від команди дизайнерів Renault.

Наші три тенісні амбасадори Діде де Грот, Лука Ван Аш та Фелікс Оже-Альяссім взяли участь у соціальній ініціативі бренду Renault Give Me 5, яка спрямована на допомогу молоді з пріоритетних районів.

Три нові моделі будуть вперше представлені широкій публіці: Renault 5 Prototype Roland-Garros, 4EVER Trophy у новому оздобленні та повністю гібридний Espace E-Tech

Renault став преміум-партнером Відкритого чемпіонату Франції з тенісу у 2022 році. На турнірі 2023 року, який відбудеться з 22 травня по 11 червня, стиль та логотип бренду залишать свій слід на турнірі. Логотип Renault, наприклад, можна буде побачити на сітках п'яти основних кортів (Філіп-Шатріє, Сюзанна-Ленглен, Сімон-Матьє та корти № 7 і 14). У 2023 році партнерство було підкріплено новими ініціативами і є ідеальною можливістю для обох брендів реалізувати свою спільну амбітну мету - нести прапор Франції по всьому світу.

Прототип Renault 5 вітає Roland Garros

Прототип Renault 5 Prototype привернув увагу своїм яскравим жовтим кузовом у 2021 році і, безсумнівно, продовжить викликати інтерес і надалі. У рамках партнерства Renault з Відкритим чемпіонатом Франції з тенісу цей попередник повністю електричного міського автомобіля отримав нове сатиновано-біле покриття "металік".

 

Ретро-футуристичний автомобіль також включає в себе візуальну данину стадіону Roland-Garros, таку як емблематичний хрест Святого Андрія на бічних решітках, а також логотип Roland-Garros з підсвічуванням, який займає почесне місце на тому місці, де раніше знаходилася знакова цифра 5.

 

Для дотику невимушеної, але шикарної елегантності, контури вікон прикрашені хромованим сатином, а диски - анодованим синім кольором.

Новий погляд на прототип Renault 5 - це спеціальна французька відкрита версія і попередній показ майбутньої серійної моделі, яка буде представлена у 2024 році.

Надано електромобільний парк

Renault надасть парк з 185 автомобілів для турніру Roland-Garros, включаючи 90 електромобілів Mégane E-Tech Electric, 30 повністю гібридних Austral E-Tech та 20 повністю гібридних Espace E-Tech.

 

Крім того, з нагоди 30-річчя Twingo, чиї веселі кольори та привабливий дизайн завоювали не одне покоління клієнтів, три модернізовані електричні версії, розроблені у партнерстві з R-FIT, доставлятимуть вболівальників та гостей до стадіону.

 

  • Twingo Gangsta Crew: Натхненний культурою Західного узбережжя та хіп-хопом, цей модернізований Twingo є своєрідною даниною нетрадиційному тренду 1990-х - каліфорнійським лоурайдерам.

 

  • Twingo Top Model: Дозвольте цьому модернізованому Twingo перенести вас на дефіле 1990-х, нагадуючи про подіуми та палаци тієї епохи.

 

  • Twingo Y2K: Натхненний культурою бойз-бендів 1990-х і 2000-х років, цей Twingo ідеально налаштований.

 

Відвідувачі зможуть дістатися на турнір без забруднення довкілля завдяки екологічній лінії Renault Green Line. Рішення для спільного використання автомобілів Zity від Mobilize дозволить вболівальникам дістатися до Roland-Garros і припаркуватися біля стадіону на одному з п'яти паркомісць Zity.

Амбасадори Renault долучається до справи

Ролан Гаррос - ключова подія в міжнародному спорті. Під час цього довгоочікуваного щорічного турніру, єдиного турніру Великого шолома, що розігрується на ґрунті, глядачі з усього світу налаштовуються на те, щоб побачити, що відбувається в Porte d'Auteuil на заході Парижа.

На другий рік цього партнерства компанія Renault підкріпить свої зобов'язання новим фільмом.

Звучить оригінальний саундтрек "It's the Most Wonderful Time of the Year", що відображає хвилювання та радість під час відкриття турніру. Глина падає з неба, як сніг, вкриваючи вулиці та міста по всьому світу. Аматори та професійні гравці з усього світу - Європи, Азії, Латинської Америки та інших країн - святкують початок Ролан Гаррос. 
 

А амбасадори Renault - Діде де Грот, Фелікс Оже-Альяссім і Лука Ван Аш - знялись у фільмі, присвяченому цій події.

alt
Амбасадори Renault долучається до справи

Ролан Гаррос - ключова подія в міжнародному спорті. Під час цього довгоочікуваного щорічного турніру, єдиного турніру Великого шолома, що розігрується на ґрунті, глядачі з усього світу налаштовуються на те, щоб побачити, що відбувається в Porte d'Auteuil на заході Парижа.

На другий рік цього партнерства компанія Renault підкріпить свої зобов'язання новим фільмом.

Звучить оригінальний саундтрек "It's the Most Wonderful Time of the Year", що відображає хвилювання та радість під час відкриття турніру. Глина падає з неба, як сніг, вкриваючи вулиці та міста по всьому світу. Аматори та професійні гравці з усього світу - Європи, Азії, Латинської Америки та інших країн - святкують початок Ролан Гаррос. 
 

А амбасадори Renault - Діде де Грот, Фелікс Оже-Альяссім і Лука Ван Аш - знялись у фільмі, присвяченому цій події.

Give Me 5: давай переможемо

Give Me 5 — це ініціатива бренду, спрямована на допомогу молоді із пріоритетних районів.

У рамках цієї ініціативи Renault відновлює «Let Challenge» під час Відкритого чемпіонату Франції. Кожного разу, коли м’яч, що подається, потрапляє у верхній край сітки, перш ніж впасти на іншу сторону, Renault виділяє 100 євро на ініціативу. Загалом на Roland-Garros 2022 було зібрано 161 400 євро, а Renault збільшила цю цифру до 235 000 євро, що дозволило побудувати три тенісні корти в Ліоні, Марселі та Гріньї.

 

Після втілення програми Give Me 5 у життя на цих перших трьох об’єктах у Франції та завдяки участі трьох амбасадорів Renault, цього року мета полягає в тому, щоб розширити проект у Франції, працюючи з Лукою Ван Аш та асоціацією Fête le Mur.

 

Програма також була розгорнута в інших країнах: Того з Феліксом Оже-Альяссім; Нідерланди з Діде де Грот; Аргентина з Габріелою Сабатіні; і Бразилії.

 

Програма Give Me 5 була розроблена не тільки для того, щоб покращити доступ до тенісу, але й для того, щоб зробити заняття музикою та дзюдо доступнішими для молоді з пріоритетних районів

 

«Ми дуже раді та пишаємося зміцненням нашого партнерства з Roland-Garros: 75% автопарку, який ми надаємо для турніру, є електричними; на сітках на кортах буде розміщено логотип Renault; ми активізуємо наш соціальний та солідарний проект Give Me 5 за підтримки наших амбасадорів; і широка публіка зможе побачити Roland-Garros Renault 5 Prototype, 4EVER Trophy і абсолютно новий повний гібрид Espace E-Tech. Усе це демонструє, наскільки швидко Renault оновлюється»,– говорить Арно Беллоні, директор з глобального маркетингу бренду Renault.

Широка Громадськість Вперше Погляне На Три Автомобілі

Протягом усього турніру Renault розмістить стенд у комплексі Roland-Garros, де глядачі зможуть побачити два шоу-кари, Roland-Garros Renault 5 Prototype і 4EVER Trophy, а також абсолютно новий повний гібрид Espace E-Tech. .

 

The Roland-Garros Renault 5 Prototype: Цей шоу-кар, попередник майбутнього електричного R5 Roland-Garros, буде вперше представлений публіці під час турніру в Парижі

 

4EVER Trophy в кольорах 4L 1962 року: 4EVER Trophy отримав новий вигляд у знаменитій синій фарбі Іль-де-Франс, яка вперше з’явилася на Renault 4 у 1962 році. 4EVER Trophy буде вперше представлено широкій публіці в новому оздобленні на Відкритому чемпіонаті у Франції. Його вишуканий і високотехнологічний дизайн також має неоново-жовті акценти на ремінцях багажної полиці, бамперах, амортизаторах і знаках розрізнення коліс.

Цей привабливий образ тенісних м’ячів Roland-Garros підкреслює авантюрний дух шоу-кара, натякаючи на характер оригінального 4L.

 

ПРО RENAULT
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.
ПРО ROLAND-GARROS
В очах спортивних фанатів, та й широкої громадськості, Ролан Гаррос є подією, яку не можна пропустити. Турнір 2022 року відвідало понад 600 000 глядачів, його транслювали у 223 країнах світу, що підтвердило статус турніру як першокласної міжнародної спортивної події. Організований Федерацією тенісу Франції, Ролан Гаррос - єдиний турнір Великого шолома, який проводиться на ґрунті, одному з найстаріших і найблагородніших покриттів в історії тенісу.